Tijdens de Twitter Workshop leert elke ondernemer om dit social medium zakelijk effectief in te zetten. Zodat je met de marketingkracht van Twitter online klanten aantrekt.
Tijdens de Twitter Workshop leert elke ondernemer om dit social medium zakelijk effectief in te zetten. Zodat je met de marketingkracht van Twitter online klanten aantrekt.
De eerstvolgende Twitter Workshop vindt plaats op maandag 23 april in het Planetarium in Amsterdam Zuidoost. Onder de naam ‘Social media voor ondernemers’ organiseren Herbert Denk van E-line Websolutions en Jolanda van Beek van Studio Awen deze Twitter Workshop.
Om online klanten aan te kunnen trekken, is het belangrijk dat de doelgroep weet dat de ondernemer er is, wat hij doet en dat ze geloven dat hij ook echt dé deskundige is op zijn gebied. Zodat ze aan hem denken én voor hem kiezen als ze hem nodig hebben.
Met veel tips en voorbeelden wordt uitgelegd hoe dat met Twitter gerealiseerd wordt. Tijdens deze workshop gaan de ondernemers ook al veel tips toepassen. Zo worden tijdens de oefeningen goede Twitterbio’s geschreven, (betere) Twitternamen gekozen en er wordt vanzelfsprekend getwitterd. En niet onbelangrijk, er wordt ook veel aandacht besteed aan het krijgen van volgers, klanten én omzet.
Elke deelnemer van deze workshop krijgt tijdens de training een handige en overzichtelijke hand-out. Met daarin alle marketingtips en voorbeelden nog eens helder uitgelegd. Want eenmaal gestart met Twitter moet het ook daarna zakelijk optimaal gebruikt worden!
Meer over deze workshop en andere data waarop deze workshop ook wordt gehouden, staat op de volgende Facebookpagina: www.facebook.com/someworkshops. Ook zonder Facebookprofiel kan de informatie gelezen worden en kunnen geïnteresseerden zich aanmelden. Voor vragen of meer informatie mag ook altijd contact worden opgenomen met:
Herbert Denk 0613 - 185 260
Jolanda van Beek 0642 - 617 878